قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

علی‌بابا در استارت اپ MariaDB سرمایه‌گذاری کرد

رسانه کلیک – استارت اپ MariaDB که به صورت متن باز فعالیت دارد، تحت پوشش مالی ۲۷ میلیون دلاری شرکت علی بابا (Alibaba) قرار گرفت.

شرکت علی‌بابا حدود ۲۷ میلیون دلار در استارت‌آپ متن‌باز MariaDB سرمایه‌گذاری کرده است. پیش از این نیز، از مجموع گردش مالی ۲۲٫۵ میلیون دلاری این استارت اپ، حدود ۲۰ میلیون دلار آن را علی‌بابا سرمایه‌گذاری کرده بود.

شرکت‌های دیگری نظیر Intel Capital و California Technology Ventures در این استارت اپ سرمایه‌گذاری کرده‌اند که مجموع درآمد MariaDB از سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف به ۹۸ میلیون دلار می‌رسد. جالب است بدانید، حدود ۵۴ میلیون سرمایه، در سال جاری میلادی به این شرکت تزریق شده است.

البته هنوز ارزش سرمایه این شرکت برآورد نشده اما به نظر می‌رسد ارزش آن حدود ۳۴۵ میلیون دلار باشد. ضمن آنکه قسمت اعظم ارزش سرمایه این شرکت ناشی از سرمایه‌گذاری بانک سرمایه‌گذاری اروپا است.

استارت اپ MariaDB که در فنلاند مستقر است، در حوزه سیستم مدیریت database فعالیت دارد که بهترین جایگزین برای MySQL به حساب می آید. به گفته مقامات این شرکت، گردش مالی MariaDB در چهار ماه اخیر، به بالاترین میزان خود رسیده است.

لازم به ذکر است؛ مقامات این شرکت جزئیات فروش و درآمد خود را افشا نکردند، اما معتقدند در سال جاری میلادی میزان معاملات این شرکت از شرکت Oracle پیشی گرفته است.

این معامله، اولین سرمایه‌گذاری کلان Alibaba Cloud در خارج از مرزهای چین است.

شایان ذکر است؛ Alibaba Cloud یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت علی‌بابا است که در حوزه محاسبات ابری فعالیت دارد و در پی آن است تا از شرکت‌های بزرگی مانند Alibaba Cloud و Microsoft Azure پیشی بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.