قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش ورودی گوگل و درنتیجه آن افزایش فروش

افزایش شمردن بازدید سایت یک امر بسیار ضروری است زیرا که بدون داشتن ترافیک سایت ما هیچ بازدید کننده ای نخواهیم داشت. به راستی افزایش بازدید سایت از نگرانی های ابدیت مدیران سایت ها بوده است. البته همانطور که احتمالا در جریان هستید می توان بازدید سایت را به صور غیرطبیعی نیز افزایش داد. اما ما در این مقالات روش هایی را بررسی کردیم که شما می توانید بدون اتکا به روش های غیراصولی، فقط از طریق  تکنیک های افزایش ورودی گوگل خود را افزایش دهید. روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که از جمله آن ها می نا تبلیغات اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات کلیکی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و دیگر تبلیغات اینترنتی را اسم برد. علاوه بر رعایت این موارد آنالیز رقبا، درمان CTR، به روز رسانی های همیشگی و تولیدمحتوای جذاب می تواند مخاطبین شما را به یک کاربر وفادار و ابدیت تبدیل کند.


 


افزایش ورودی گوگل و درنتیجه آن افزایش فروش

افزایش ورودی سایت از گوگل یکی از عوامل موثر در درمان رتبه الکسا نیز به شمار می رود. رتبه بندی الکسا که این ایام به یگانه از معیارهای مقایسه و ارزیابی سایت ها تبدیل شده بر بنیاد ترافیک ورودی کاهش و افزایش پیدا می کند. بنابراین شفا رتبه الکسا رابطه مستقیمی با افزایش ورودی های سایت شما دارد.

 افزایش ورودی از گوگل علاوه بر اینکه بازدید شما را افزایش می دهد بلکه می تواند مایه افزایش مشتری و درنتیجه مایه افزایش فروش شما می شود. البته باید در نظر داشته باشید که برای تبدیل شدن  بازدید کننده ها به مشتری باید بستر مناسب آن را نیز فراهم کنید. در این دسته از سایت جت مقالات و محصولات آموزشی مورد دربایستن شما که برای افزایش ورودی سایت خود از گوگل موثر می باشد، قرار داده می شود. شما می توانید اطمینان داشته باشید که با رعایت همه این موارد نیازی به خرید ورودی گوگل و مسیر های غیراصولی دیگر نداشته و در طی زمان به نتیجه مد نظر خود می رسید.

Synup استارت‌آپ هندی که توانست ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند

 استارت آپ Synup که شرکت ها را برای توسعه کسب و کارشان یاری می‌دهد، با موفقیت در بازار آمریکا توانست ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

به گزارش کلیک؛  وب‌سایت تک کرانچ (techcrunch) در مطلبی نوشت؛ Synup استارت‌آپی است که به شرکت ها کمک می‌کند تا روند تجارت خود را به صورت آنلاین بررسی کنند، کسب و کارشان را توسعه دهند و حتی با گرفتن نرم افزار مخصوص به خود مدیریت شرکت را به صورت آنلاین انجام دهند.

اکنون اعلام شده که این استارت آپ موفق شده است ۶ میلیون دلار از شرکت سرمایه گذاری Vertex Venture Holdings به‌دست آورد.

اگر چه Synup در بنگلور هند پایه گذاری شده است، اما طی دو سال گذشته بیشتر در بازار ایالات متحده آمریکا و کانادا فعال بوده است و این استارت آپ که عمدتاً بر شرکت‌های کوچک و متوسط متمرکز شده، ادعا می‌کند که به بیش از ۵۰ هزار شرکت در آمریکا و کانادا خدمات ارائه کرده است. Synup سه ساله از بودجه‌ای که به تازگی به‌دست آورده است، برای گسترش، بازاریابی و توسعه مجموعه خود استفاده خواهد کرد و قصد دارد طی سه سال آینده ۱۰ برابر رشد کند.

اشوین رامش، بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ Synup گفت: «آمریکا نه تنها بزرگ‌ترین بازار بالقوه سرویس‌های Synup بود، بلکه مکانی برای ساخت و تکمیل الگوهای ما قبل از رفتن به سراغ بازارهای دیگر جهان به شمار می‌رفت».

وی افزود: «ما یک راه حل منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای مدیریت بهتر و گسترش کسب و کارها ایجاد کردیم و تاکنون شاهد رشد بسیار خوبی بودیم. هدف بعدی ما این است که به زودی با ارائه محصول بهتر در کشورهای دیگر جهان هم حضور داشته باشیم».

استارت آپ Synup ادعا می‌کند که به طور متوسط تنها ۹ ماه پس از تأسیس توانسته ارزش استارت آپ خود را به یک میلیون دلار برساند. ۴۰ نفر در حال حاضر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

استفاده از کلاغ برای جمع‌آوری فیلترهای سیگار از سطح شهر!

رسانه کلیک – یک استارت آپ دستگاهی به نام جعبه کلاغ ساخته است که به این پرنده ها آموزش می دهد تا ته سیگارها را از سطح شهر جمع‌آوری کنند.


گاهی اوقات ایده های جدید به نظر بسیار مسخره می رسند، اما کافی است تا کمی بیشتر در موردشان بدانید تا به آنها علاقه‌مند شوید.

یک استارت آپ در جشنواره نوآوری Accenture هلند ایده ای مطرح کرده است که طی آن یک ماشین هوشمند کلاغ ها را برای جمع آوری ته سیگار از سطح شهر آموزش می دهد.

روبن وندر ولاتون و باب اسپیک زمانی این ایده به ذهنشان رسید که در اطراف پارک در آمستردام متوجه ته سیگارهای بسیاری شدند.

آنها برای حل این مشکل شروع به ایده پردازی کردند و اولین چیزی که به ذهنشان رسید استفاده از ربات ها بود اما مسلما ربات ها کار دشواری برای جمع آوری این فیلترهای سیگار از میان چرخ های ماشین ها و دوچرخه ها داشتند، پس آنها به فکر پرندگان افتادند.

روبن در این خصوص گفت: ابتدا به کبوترها فکر کردیم که به نظر بسیار عالی می آمد چرا که تعداد زیادی از آنها در شهر زندگی می کنند، اما بعد با یک جستجوی ساده متوجه شدیم که این پرندگان باهوش نیستند و آموزش آنها سخت است.

وی افزود: خوشبختانه پرنده دیگری در کنار انسان در شهرها زندگی می کند که دارای توانایی حل مسئله و یادگیری مستقل است. حتما می دانید که من دارم در مورد کلاغ ها صحبت می کنم. کلاغ ها در حال حاضر در بین گونه های هوشمند این سیاره قرار دارند و می توان هوش آنها را برابر با شامپانزه ها دانست. به خاطر درک آنها از علیت، کلاغ ها می توانند مفهوم سازی کنند، از ابزارها استفاده کنند، بازی کنند، از یکدیگر یاد بگیرند و حتی می توانند به انسان ها کمک کنند. جالب است بدانید برخی از انواع کلاغ ها حتی می توانند بشمارند.

جاشوا کلین یکی از طراحان جعبه کلاغ در مورد دستگاهی که ساخته است گفت: این یک پروژه متن باز است که اساسا برای آموزش کلاغ طراحی شده است. این دستگاه به طور خودکار به کلاغ ها آموزش می دهد که می توانند در ازای برداشتن شی خاصی از روی زمین و تحویل آن به دستگاه، بادام زمینی دریافت کنند.

وی در خصوص اینکه چرا برای جمع آوری ته سیگار چنین ایده ای را عملیاتی کرده اند، گفت: به اطراف خود نگاه کنید، همه جا آنها را می بینید. نکته مهمی که فراموش شده است آسیب ته سیگارها در تخریب محیط زیست است. ته سیگارها به دلیل داشتن مواد شیمیایی حاصل از سوختن و فلزات سنگین که در داخل سیگار وجود دارد می‌تواند خاک و آب را آلوده کنند.

آمارها نشان می‌دهد که از ۶ تریلیون ته سیگار هر سال دور ریخته می شود که حدود دو سوم آن سبب آلودگی محیط زیست می شود. یعنی تقریبا چهار تریلیون سیگار هر سال باعث آلودگی طبیعت به مواد سرطان زا می شوند. موادی که سالانه سبب مرگ میلیون‌ها پرنده و آبزیان ساکن در تالاب‌ها، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و دریاهای آزاد می‌شود؛ چرخه شومی که البته در نهایت به انسان هم باز می‌گردد.

اوبر به کاربران خود کارت اعتباری ارائه می‌دهد

رسانه کلیک – کارت اعتباری جدید اوبر از ۲ نوامبر در سراسر آمریکا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تسهیلات و تخفیف‌های جدیدی را به کاربران دائمی ارائه می‌کند.

برای دریافت کارت اعتباری جدید اوبر هیچ هزینه سالیانه ای وجود ندارد و در آن امتیازهایی برای خرید آنلاین و آفلاین به کاربران تعلق می گیرد.

مزایای دیگر کارت اعتباری جدید اوبر داشتن اعتبار ۵۰ دلاری برای دریافت خدمات خاص مانند Netflix و Spotify است، همچنین کاربران می توانند پس از صرف ۵۰۰ دلار برای گرفتن تاکسی های اوبر در مدت زمان ۹۰ روز، ۱۰۰ دلار شارژ کارت از اوبر پاداش بگیرند.

افرادی که علاقه‌مند به داشتن ماشین در زندگی خود نباشند، احتمالاً از این کارت استقبال خواهند کرد چراکه استفاده از این کارت می‌تواند تخفیف‌های خوبی را برای آن‌ها در برداشته باشد.

اوبر در خصوص امنیت اطلاعات کاربران هم گفته است که تنها بانک صادر کننده یعنی بارکلیز، به اطلاعات تردد مسافران اوبر دسترسی خواهد داشت.

در واقع کارت اعتباری جدید اوبر، هزینه ای که مسافران با استفاده از این کارت برای گرفتن ماشین از اوبر خرج می کنند را محاسبه و بر اساس مقدار اعتبار به‌دست‌آمده توسط هر یک از مشتریان، به آن‌ها پاداش می‌دهد.

مشخص نیست که آیا طرح کارت اعتباری جدید اوبر در کشورهای دیگر نیز عملیاتی خواهد شد یا خیر، این شرکت هنوز توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است.

گفتنی است؛ اوبر (Uber) یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است که براساس آمار اولین استارت آپ در دنیا بود که بیشترین و گرانترین سهام را داشت. این شرکت در چند سال گذشته دچار مشکلاتی به خصوص در کشورهای اروپایی شد، بخاطر بروز این مشکلات در ژوئن ۲۰۱۷ تراویس کالانیک، مدیرعامل اوبر، بعد از مدت‌ها تنش، با فشار پنج سرمایه‌گذار عمده این شرکت استعفا کرد. اکنون دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید اوبر سعی دارد تا این شرکت را به روزهای اوج خود بازگرداند.

علی‌بابا در استارت اپ MariaDB سرمایه‌گذاری کرد

رسانه کلیک – استارت اپ MariaDB که به صورت متن باز فعالیت دارد، تحت پوشش مالی ۲۷ میلیون دلاری شرکت علی بابا (Alibaba) قرار گرفت.

شرکت علی‌بابا حدود ۲۷ میلیون دلار در استارت‌آپ متن‌باز MariaDB سرمایه‌گذاری کرده است. پیش از این نیز، از مجموع گردش مالی ۲۲٫۵ میلیون دلاری این استارت اپ، حدود ۲۰ میلیون دلار آن را علی‌بابا سرمایه‌گذاری کرده بود.

شرکت‌های دیگری نظیر Intel Capital و California Technology Ventures در این استارت اپ سرمایه‌گذاری کرده‌اند که مجموع درآمد MariaDB از سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف به ۹۸ میلیون دلار می‌رسد. جالب است بدانید، حدود ۵۴ میلیون سرمایه، در سال جاری میلادی به این شرکت تزریق شده است.

البته هنوز ارزش سرمایه این شرکت برآورد نشده اما به نظر می‌رسد ارزش آن حدود ۳۴۵ میلیون دلار باشد. ضمن آنکه قسمت اعظم ارزش سرمایه این شرکت ناشی از سرمایه‌گذاری بانک سرمایه‌گذاری اروپا است.

استارت اپ MariaDB که در فنلاند مستقر است، در حوزه سیستم مدیریت database فعالیت دارد که بهترین جایگزین برای MySQL به حساب می آید. به گفته مقامات این شرکت، گردش مالی MariaDB در چهار ماه اخیر، به بالاترین میزان خود رسیده است.

لازم به ذکر است؛ مقامات این شرکت جزئیات فروش و درآمد خود را افشا نکردند، اما معتقدند در سال جاری میلادی میزان معاملات این شرکت از شرکت Oracle پیشی گرفته است.

این معامله، اولین سرمایه‌گذاری کلان Alibaba Cloud در خارج از مرزهای چین است.

شایان ذکر است؛ Alibaba Cloud یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت علی‌بابا است که در حوزه محاسبات ابری فعالیت دارد و در پی آن است تا از شرکت‌های بزرگی مانند Alibaba Cloud و Microsoft Azure پیشی بگیرد.