قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قابلیت های خوب یک پاور بانک

یکی از نیاز های بایسته این ایام برای ما یک پاور بانک پسندیده می باشد.افرادی که بسیار مسافرت می روند یا در طول روز از گوشی بسیار بهره‌گیری میکنند ,حتما با کمبود شارژ برقی گوشی مواجه می شوند.شما می توانید با داشتن یک پاوربانک خوب این دشوار را بر طرف کنید.باور بانک خوب ویژگی هایی دارد که در این نوشتار برای شما ذکر می کنیم.


 


دقت داشته باشید برگزیدن تباه پاور بانک برای شما زیان میزند,یعنی شدنی است دستگاه‌تان آسیب ببینید یا این که خرج اضافی کرده باشید بدون این که نیازتان برطرف شود.


 


1- پاور بانکی با گنجایش مناسب انتخاب کنید


مهم ترین نکته برای خرید پاوربانک خوب ,ظرفیت پسندیده آن می باشد.یعتی شما باید بدانید که در هنگام شارژ کامل پارو بانک چند گوشی را شارژ می کند.پاوربانک های موجود در بازار بیشتر  با ظرفیت‌های کمینه 5000 و الی حداکثر 80000 میلی‌آمپری هستند که شما باید گنجایش آن را با سفر و یا کار خویش بسنجید.


 


 


2- ظرفیت واقعی پاوربانک با ظرفیت اسمی آن متفاوت است


معمولا اکثر پاوربانک با مشخصاتی که دارند متفاوت و ذیل تر می باشد. به این صورت که در اصل ظرفیتی برابر با ظرفیت اسمی خویش را ارائه نمی‌دهد. بسیاری از پاوربانک‌ها دارای بهره وری 70 تا 80 درصد هستند به این معنا که فقط می‌توانند 70 تا 80 درصد از گنجایش اسمی خویش ارائه دهند .اگر گنجایش آنها به آمار و مشخصات 10000 میلی‌ آمپر می باشند ,بدانید که ظرفیتی نزدیک 7000 الی 8000 میلی‌آمپر بیشتر ندارند.


 


 


 نکات خرید پاور بانک


 


 


3- اندازه و وزن پاور بانک مهم است


همیشه برای خرید اجناس اندازه خیلی مهم می باشد.در برخی مواقع مثل خرید پاوربانک به اندازه و وانگهی وزن آن دقت داشته باشید.زیرا پاوربانک تبلیغاتی را ما زمانی بهره‌گیری میکنیم که در حال رفت آمد هستیم و برای حمل آن نباید ستوهی بشیم.


البته پاور بانک ها بستگی به توان آنها ساخته شده است,یعنی پاور بانک هایی که لپ طاقت شارژ می کنند وزن وزین تری نسبت به پاور بانکی که گوشی شارژ می کند دارند.


 


 


 


 نکات خرید پاور بانک


 


4- از تناسب آمپر پاوربانک با آمپر دستگاه‌هایتان مطمئن شوید


در خرید پاور بانک و کاربرد صحیح متعلق به باید دقت داشته باشید که سرعت شارژ دستگاه با استفاده از پاوربانک مهم می باشد.پاوربانک‌های معمولی آمپری بین 1 لغایت 3.5 دارند ولی هر چه میزان آمپر یک پاوربانک بالاتر باشد، سرعت شارژ دستگاه شما هم بالاتر می‌رود.

با محصولات Aukey آشنا شوید

آکی برندی از سرزمین اژدهای سرخ، چین است که به‌طور رسمی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ در آلمان آغاز کرده است. این برند از شروع فعالیت، تولید محصولات باکیفیت و خوش ساخت را سرلوحه کار خود قرار دارد. آکی در ابتدا محصولات خود را از طریق فروشگاه eBay به‌فروش می‌رساند؛ اما از سال ۲۰۱۰ و به‌دنبال استقلال آکی، تمامی تولیدات از طریق وبسایت رسمی این شرکت در دسترس کاربران قرار دارد. 

کمپانی Aukey، در زمینه طراحی، تولید و عرضه لوازم جانبی محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند که از جمله این محصولات به انواع پاوربانک با ظرفیت‌های متفاوت، شارژرهای بی‌سیم و سیمی، انواع هدفون، اسپیکر و کابل می‌توان اشاره کرد. وجه‌تمایز محصولات برند آکی نسبت به تولیدات مشابه در فناوری اختصاصی این شرکت به‌نام  AIPower دارد که تجربه شارژ هوشمند را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

آکی Q4

پس از استقلال برند آکی، تمرکز این شرکت برگسترش فعالیت‌های بین‌المللی افزایش یافت تا برند مذکور بتواند بیش از پیش محصولات خود را به مردم در سراسر کره خاکی معرفی کند. بهره‌گیری از فروشگاه اینترنتی و بررسی محصولات آکی توسط کانال‌های محبوب یوتوب سبب شد تا امور تبلیغاتی این شرکت به بهترین شکل عمل کند. ناگفته نماند که طراحی هوشمندانه و عرضه محصولات باکیفیت نقش مهمی در اعتماد‌سازی برای این برند ایفا کرده‌اند. آکی به‌واسطه تلاش‌های مستمر و رقابت داخلی میان تیم طراحی و بخش تولید خود توانسته علاوه‌بر حضور در جمع برترین تولیدکنندگان پاوربانک به جوایز معتبری چون Red Dot و iF دست یابد.

شایان ذکر است که محصولات برند آکی هم‌اکنون در ۵۰ کشور اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی به‌فروش می‌رسد. همچنین این برند چینی فروش بالایی در کشورمان داشته و بسیاری از محصولات این برند محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به سهولت یافت می‌شوند. آکی به تازگی به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده است که اطلاع از سبد محصولات آن، خالی از لطف نیست. در ادامه با تعدادی از این محصولات آشنا خواهیم شد.

محصولات Aukey

محصولات آکی را می‌توان در چندین دسته‌بندی مختلف جای داد. در نخستین بخش می‌توان به محصولات کاربردی جهت تامین توان اشاره کرد. زیرشاخه این بخش را انواع پاوربانک، شارژرهای دیواری، بی‌سیم، مخصوص خودرو، چندکاره و خورشیدی تشکیل می‌دهند. در بخش دیگر به انواع محصولات مختص محتوای صوتی هم‌چون اسپیکر، هدفون، هدست و پخش‌کننده‌های رادیویی می‌توان اشاره کرد. از دیگر شاخه‌های تولیدی توسط آکی می‌توان به کابل‌ و رابط، دستگاه سلامتی، لامپ و شمع‌های هوشمند، لوازم‌جانبی برای سرگرمی، لوازم تصویربرداری ورزشی و تجهیزات جانبی برای رایانه و لپ‌تاپ اشاره کرد.

تامین توان

یکی از اصلی‌ترین تولیدات آکی را پاوربانک‌ها و انواع مختلف شارژر تشکیل می‌دهند؛ این شرکت چینی پاوربانک‌های متعدد با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر را در سبد محصولات خود دارد تا کاربران با توجه به نیاز خود اقدام به استفاده از آن‌ها کنند. از حجیم‌ترین پاوربانک‌های آکی می‌توان به مدل PB-Y15 اشاره کرد؛ این محصول با دارا بودن ظرفیت ۲۶۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت قادر است تا به دفعات زیاد (حداقل ۵ مرتبه گلکسی نوت ۹ یا ۸ مرتبه آیفون ۱۰) گوشی یا تبلت کاربر را شارژ کند. از نکات جالب توجه در مورد این محصول می‌توان به وجود سه درگاه USB نوع ۲، یک درگاه USB نوع C و یک درگاه لایتنینگ اشاره کرد تا امکان شارژ همزمان چندین دستگاه در دسترس باشد. این پاوربانک هم‌چنین از فناوری اختصاصی آکی به‌نام AiPower بهره‌ می‌برد و قادر است تا با شناسایی جریان ورودی دستگاه‌ها، سرعت شارژ شدن را تا میزان قابل قبولی افزایش دهد.


با پاوربانک PB-AT10 و شارژر PA-T15 آکی آشنا شوید

محصولات آکی را می‌توان در چندین دسته‌بندی مختلف جای داد. در نخستین بخش می‌توان به محصولات کاربردی جهت تامین توان اشاره کرد. زیرشاخه این بخش را انواع پاوربانک، شارژرهای دیواری، بی‌سیم، مخصوص خودرو، چندکاره و خورشیدی تشکیل می‌دهند. در بخش دیگر به انواع محصولات مختص محتوای صوتی هم‌چون اسپیکر، هدفون، هدست و پخش‌کننده‌های رادیویی می‌توان اشاره کرد. از دیگر شاخه‌های تولیدی توسط آکی می‌توان به کابل‌ و رابط، دستگاه سلامتی، لامپ و شمع‌های هوشمند، لوازم‌جانبی برای سرگرمی، لوازم تصویربرداری ورزشی و تجهیزات جانبی برای رایانه و لپ‌تاپ اشاره کرد. 

پاوربانک آکی PB-AT10

یکی از اصلی‌ترین تولیدات آکی را پاوربانک‌ها و انواع مختلف شارژر تشکیل می‌دهند؛ این شرکت چینی پاوربانک‌های متعدد با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر را در سبد محصولات خود دارد تا کاربران با توجه به نیاز خود اقدام به استفاده از آن‌ها کنند. شایان ذکر است که محصولات برند آکی هم‌اکنون در ۵۰ کشور اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی به‌فروش می‌رسد. همچنین این برند چینی فروش بالایی در کشورمان داشته و بسیاری از محصولات این برند محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به سهولت یافت می‌شوند. آکی به تازگی به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده است که اطلاع از سبد محصولات آن، خالی از لطف نیست. در قسمت پاوربانک و شارژر این برند دو محصول شناخته شده با کارایی بسیار خوبی وجود دارد که قصد داریم با آن‌ها بیشتر آشنا شویم. 

پاوربانک آکی PB-AT10

در صورتی که به پاوربانکی با ظرفیت مناسب و ابعاد قابل قبول نیاز داشته باشید، آکی PB-AT10 با ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خود گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. بدنه‌ای آلومینیومی، تجهیز به Ai Power، پشتیبانی از شارژ سریع نسل سوم Quick Charge‌ کوالکام، وزن ۲۲۱ گرمی، دو خروجی USB-A و قابلیت شارژ سریع پاوربانک با شارژر‌های Quick Charge، از بارز‌ترین مشخصات پاوربانک آکی است. 

تماشا در یوتیوب

شارژر PA-T15

آکی در کنار تولید انواع مختلفی از پاوربانک‌، تولید و عرضه‌ی شارژر‌های متنوع با استاندارد‌های روز دنیا اعم از پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge را در دستور کار خود قرار داده است. از شاخص‌ترین محصولات آکی در این بخش می‌توان به شارژر PA-T15 با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳ و وجود ۵ درگاه USB اشاره کرد.

این محصول برای محیط‌هایی با وجود چندین گوشی هوشمند یا تبلت  گزینه‌ای بسیار کاربردی خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که تنها یکی از درگاه‌های خروجی این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد محصولات این برند چیست؟

چه بلایی بر سر ایرپاور، پد شارژ بی‌سیم اپل آمده است

در رویداد ویژه‌ی معرفی آیفون ۲۰۱۸، بسیاری انتظار داشتند اپل سرانجام پس از گذشت یک سال از معرفی ایرپاور، دست‌کم تاریخ عرضه‌ی این محصول را به‌صورت رسمی اعلام کند؛ اما این شرکت برخلاف پیش‌بینی‌ها در مراسم اخیر خود به این دستگاه هیچ اشاره‌ای نکرد. اکنون به گزارش چند منبع آشنا با اپل، گرمایش بیش از حد، مشکلات ارتباطی و تداخل امواج، همچنان موانع اصلی بر سر راه توسعه‌ی پد شارژ بی‌سیم اپل محسوب می‌شوند. این مشکلات موجب شدند تا ایرپاور به غایب اصلی رویداد هفته‌ی گذشته اپل تبدیل شود.

همان‌طور که اشاره شد، ایرپاور ابتدا در سال ۲۰۱۷ در کنار رونمایی از آیفون ۱۰، نخستین دستگاه مجهز به شارژ بی‌سیم اپل معرفی شد. آن‌طور که در رویداد سال گذشته نشان داده شد، ایرپاور قادر به شارژ همزمان ایرپاد (به‌همراه قاب)، اپل واچ و آیفون است. با این حال، ظاهرا بسیاری بر این باورند که اپل با این دستگاه بلندپروازنه، هدفی غیر قابل دستیابی را برای خود تعیین کرده است.

جان گروبر، وبلاگ‌نویس معروف با نوشتن یادداشتی، انگشت اتهام را به‌طور مستقیم به سمت طراحی پیچیده‌ی ایرپاور با سیم‌پیچی چندگانه نشانه گرفته است؛ خصوصیتی که بنا به گزارش‌ها، موجب گرمایش بیش از حد دستگاه می‌شود. شایعات مربوط به گرمایش بیش از حد ایرپاور ابتدا در ماه خرداد (ژوئن) منتشر شدند و به‌نظر می‌رسد که اپل کماکان در یافتن راه‌حل برای رفع این مشکل با چالش روبرو است.

Apple AirPower

علاوه بر این، وب‌سایت سانی دیکسون به‌تازگی با تأیید شایعات فوق، جزئیات بیشتری را در مورد مشکلات یادشده ارائه داده است. پد ایرپاور علاوه بر آنکه برای شارژ مؤثر دستگاه‌ها، بیش از حد داغ می‌شود، ظاهراً در برقراری ارتباط با آن‌ها نیز با مشکل مواجه است؛ بدین معنی که نمی‌تواند از مقدار شارژ دستگاه‌هایی که در حال برق‌رسانی به آن‌ها است، اطلاع پیدا کند. در نهایت براساس ادعای دیکسون، تلاش برای شارژ همزمان چندین دستگاه نیز منجر به بروز مشکلات تداخل امواج بین آن‌ها می‌شود.

نه گروبر و نه دیکسون هیچ‌کدام اشاره نکردند که آیا توسعه‌ی ایرپاور به تعویق افتاده یا به‌کلی کنسل شده است؛ اما هر دو معتقدند که این وضعیت برای اپل اصلاً خوب نیست. «تمام و کمال نابودشده»، عبارتی است که گروبر برای توصیف وضعیت فعلی ایرپاور از آن استفاده می‌کند؛ در حالی که دیکسون با اصطلاح «محکوم به شکست»، احساسات عمومی به اپل را نشان می‌دهد.

آنچه می‌توان نسبت به آن مطمئن بود، این است که با وجود گزارش‌های یادشده و همچنین حذف ایرپاور از وب‌سایت کوپرتینویی‌ها، احتمالاً نباید انتظار بازگشت پد شارژ بی‌سیم اپل، در کوتاه‌مدت و به شکل فعلی بود. براساس اشاره‌ی دیکسون، این احتمال وجود دارد که نام تجاری ایرپاور در آینده به محصول کاملاً جدیدی اطلاق شود.

ایرپاور در طول یک سالی که از معرفی آن می‌گذرد، دستگاهی بلندپروازانه بوده است در حالی که شارژرهای بی‌سیم معمولی تنها حاوی یک سیم‌پیچی برای شارژ همزمان یک دستگاه هستند؛ پد شارژ جاه‌طلبانه‌ی اپل حاوی ۱۶ تا ۲۴ سیم‌پیچی مشترک با اندازه‌های متفاوت و طراحی‌شده با هدف شارژ همزمان چند دستگاه است. این طراحی پیچیده موجب شد تا اپل در نخستین قدم خود برای ورود به عرصه‌ی شارژ‌ بی‌سیم، با ناکامی بزرگی مواجه شود.

سنهایزر و مجیک لیپ لوازم جانبی صوتی برای هدست واقعیت افزوده تولید می‌کنند

اخبار جدید حاکی از آن هستند که سنهایزر قصد دارد وارد بازار محصولات مرتبط به دستگاه‌هایواقعیت افزوده بشود. این شرکت که در زمینه‌ی ساخت محصولات صوتی باکیفیت فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش در وب‌سایت رسمی‌اش اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت مجیک لیپ، به توسعه‌ی محصولات صوتی فضایی (Spatial) برای هدست واقعیت افزوده‌ی این شرکت یعنیMagic Leap One بپردازد.

شرکت Sennheiser اعلام کرده است که به‌احتمال زیاد، اطلاعات بیشتری در این رابطه طی برگزاری رویداد ویژه‌ی شرکت مجیک لیپ به‌ نام LEAP در شهر لس آنجلس (که برای ماه آینده تنظیم شده است) منتشر خواهد شد.

دارندگان هدست مجیک لیپ وان در حال حاضر می‌توانند صداها را از طریق اسپیکرهای داخلی این هدست بشنوند؛ کاربران اگر تمایل داشتند، می‌توانند به‌راحتی هدفون خود را به جک هدفون متصل کرده و صداها را از طریق آن، گوش دهند.

مجیک لیپ پس از سال‌ها کار به‌صورت محرمانه، مدتی پیش به‌صورت رسمی از Magic Leap One Creator Edition به‌عنوان یک هدست واقعیت افزوده برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد این استارتاپ بلندپرواز کسب کنید، به این مقاله در زومیتسری بزنید.