قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قابلیت های خوب یک پاور بانک

یکی از نیاز های بایسته این ایام برای ما یک پاور بانک پسندیده می باشد.افرادی که بسیار مسافرت می روند یا در طول روز از گوشی بسیار بهره‌گیری میکنند ,حتما با کمبود شارژ برقی گوشی مواجه می شوند.شما می توانید با داشتن یک پاوربانک خوب این دشوار را بر طرف کنید.باور بانک خوب ویژگی هایی دارد که در این نوشتار برای شما ذکر می کنیم.


 


دقت داشته باشید برگزیدن تباه پاور بانک برای شما زیان میزند,یعنی شدنی است دستگاه‌تان آسیب ببینید یا این که خرج اضافی کرده باشید بدون این که نیازتان برطرف شود.


 


1- پاور بانکی با گنجایش مناسب انتخاب کنید


مهم ترین نکته برای خرید پاوربانک خوب ,ظرفیت پسندیده آن می باشد.یعتی شما باید بدانید که در هنگام شارژ کامل پارو بانک چند گوشی را شارژ می کند.پاوربانک های موجود در بازار بیشتر  با ظرفیت‌های کمینه 5000 و الی حداکثر 80000 میلی‌آمپری هستند که شما باید گنجایش آن را با سفر و یا کار خویش بسنجید.


 


 


2- ظرفیت واقعی پاوربانک با ظرفیت اسمی آن متفاوت است


معمولا اکثر پاوربانک با مشخصاتی که دارند متفاوت و ذیل تر می باشد. به این صورت که در اصل ظرفیتی برابر با ظرفیت اسمی خویش را ارائه نمی‌دهد. بسیاری از پاوربانک‌ها دارای بهره وری 70 تا 80 درصد هستند به این معنا که فقط می‌توانند 70 تا 80 درصد از گنجایش اسمی خویش ارائه دهند .اگر گنجایش آنها به آمار و مشخصات 10000 میلی‌ آمپر می باشند ,بدانید که ظرفیتی نزدیک 7000 الی 8000 میلی‌آمپر بیشتر ندارند.


 


 


 نکات خرید پاور بانک


 


 


3- اندازه و وزن پاور بانک مهم است


همیشه برای خرید اجناس اندازه خیلی مهم می باشد.در برخی مواقع مثل خرید پاوربانک به اندازه و وانگهی وزن آن دقت داشته باشید.زیرا پاوربانک تبلیغاتی را ما زمانی بهره‌گیری میکنیم که در حال رفت آمد هستیم و برای حمل آن نباید ستوهی بشیم.


البته پاور بانک ها بستگی به توان آنها ساخته شده است,یعنی پاور بانک هایی که لپ طاقت شارژ می کنند وزن وزین تری نسبت به پاور بانکی که گوشی شارژ می کند دارند.


 


 


 


 نکات خرید پاور بانک


 


4- از تناسب آمپر پاوربانک با آمپر دستگاه‌هایتان مطمئن شوید


در خرید پاور بانک و کاربرد صحیح متعلق به باید دقت داشته باشید که سرعت شارژ دستگاه با استفاده از پاوربانک مهم می باشد.پاوربانک‌های معمولی آمپری بین 1 لغایت 3.5 دارند ولی هر چه میزان آمپر یک پاوربانک بالاتر باشد، سرعت شارژ دستگاه شما هم بالاتر می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.