قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با محصولات Aukey آشنا شوید

آکی برندی از سرزمین اژدهای سرخ، چین است که به‌طور رسمی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ در آلمان آغاز کرده است. این برند از شروع فعالیت، تولید محصولات باکیفیت و خوش ساخت را سرلوحه کار خود قرار دارد. آکی در ابتدا محصولات خود را از طریق فروشگاه eBay به‌فروش می‌رساند؛ اما از سال ۲۰۱۰ و به‌دنبال استقلال آکی، تمامی تولیدات از طریق وبسایت رسمی این شرکت در دسترس کاربران قرار دارد. 

کمپانی Aukey، در زمینه طراحی، تولید و عرضه لوازم جانبی محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند که از جمله این محصولات به انواع پاوربانک با ظرفیت‌های متفاوت، شارژرهای بی‌سیم و سیمی، انواع هدفون، اسپیکر و کابل می‌توان اشاره کرد. وجه‌تمایز محصولات برند آکی نسبت به تولیدات مشابه در فناوری اختصاصی این شرکت به‌نام  AIPower دارد که تجربه شارژ هوشمند را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

آکی Q4

پس از استقلال برند آکی، تمرکز این شرکت برگسترش فعالیت‌های بین‌المللی افزایش یافت تا برند مذکور بتواند بیش از پیش محصولات خود را به مردم در سراسر کره خاکی معرفی کند. بهره‌گیری از فروشگاه اینترنتی و بررسی محصولات آکی توسط کانال‌های محبوب یوتوب سبب شد تا امور تبلیغاتی این شرکت به بهترین شکل عمل کند. ناگفته نماند که طراحی هوشمندانه و عرضه محصولات باکیفیت نقش مهمی در اعتماد‌سازی برای این برند ایفا کرده‌اند. آکی به‌واسطه تلاش‌های مستمر و رقابت داخلی میان تیم طراحی و بخش تولید خود توانسته علاوه‌بر حضور در جمع برترین تولیدکنندگان پاوربانک به جوایز معتبری چون Red Dot و iF دست یابد.

شایان ذکر است که محصولات برند آکی هم‌اکنون در ۵۰ کشور اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی به‌فروش می‌رسد. همچنین این برند چینی فروش بالایی در کشورمان داشته و بسیاری از محصولات این برند محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به سهولت یافت می‌شوند. آکی به تازگی به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده است که اطلاع از سبد محصولات آن، خالی از لطف نیست. در ادامه با تعدادی از این محصولات آشنا خواهیم شد.

محصولات Aukey

محصولات آکی را می‌توان در چندین دسته‌بندی مختلف جای داد. در نخستین بخش می‌توان به محصولات کاربردی جهت تامین توان اشاره کرد. زیرشاخه این بخش را انواع پاوربانک، شارژرهای دیواری، بی‌سیم، مخصوص خودرو، چندکاره و خورشیدی تشکیل می‌دهند. در بخش دیگر به انواع محصولات مختص محتوای صوتی هم‌چون اسپیکر، هدفون، هدست و پخش‌کننده‌های رادیویی می‌توان اشاره کرد. از دیگر شاخه‌های تولیدی توسط آکی می‌توان به کابل‌ و رابط، دستگاه سلامتی، لامپ و شمع‌های هوشمند، لوازم‌جانبی برای سرگرمی، لوازم تصویربرداری ورزشی و تجهیزات جانبی برای رایانه و لپ‌تاپ اشاره کرد.

تامین توان

یکی از اصلی‌ترین تولیدات آکی را پاوربانک‌ها و انواع مختلف شارژر تشکیل می‌دهند؛ این شرکت چینی پاوربانک‌های متعدد با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر را در سبد محصولات خود دارد تا کاربران با توجه به نیاز خود اقدام به استفاده از آن‌ها کنند. از حجیم‌ترین پاوربانک‌های آکی می‌توان به مدل PB-Y15 اشاره کرد؛ این محصول با دارا بودن ظرفیت ۲۶۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت قادر است تا به دفعات زیاد (حداقل ۵ مرتبه گلکسی نوت ۹ یا ۸ مرتبه آیفون ۱۰) گوشی یا تبلت کاربر را شارژ کند. از نکات جالب توجه در مورد این محصول می‌توان به وجود سه درگاه USB نوع ۲، یک درگاه USB نوع C و یک درگاه لایتنینگ اشاره کرد تا امکان شارژ همزمان چندین دستگاه در دسترس باشد. این پاوربانک هم‌چنین از فناوری اختصاصی آکی به‌نام AiPower بهره‌ می‌برد و قادر است تا با شناسایی جریان ورودی دستگاه‌ها، سرعت شارژ شدن را تا میزان قابل قبولی افزایش دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.