قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

عنوان سئو

1-عنوان های طولانی موفق

شاید خیلی وقت هست که عنوان های اختصار به غیر از بعضی که خیلی درصد ان ها مختصر است دیگر استعمال ندارد و نمیتواند مناسب باشد چرا که امروز جستجو های خیلی ویژه و تفضیلی شده است و شما هر عنوان گزینش میکنید سعی میکنید نسبت به همان عنوان مطلب بگذارید بعد وقتی شما عنوان طولانی و کاملی پیمان میدهید میتوانید حتی در بعضی از جستجو که شما حتی اندیشه نمیکنید کاربر به این شکل جستجو کند رتبه نخست باشید و ورودی نکویی بگیرید البته عنوان چه بسا تاثیر کمی داشته باشد ولی نشان از ماهیت مطلب میدهد یعنی وقتی شما یک چیست به اخر مطلب اضافه میکنید کلی نسبت به رتبه بندی جایگاه شما تغییر خواهد کرد بعد یادتان باشد از عنوان اختصار کاربرد نکنید که شکست خورده است و اگر سایت های بزرگ را دیده باشید کل از عنوان طولانی کاربرد میکنند.یادتان باشد به کارگیری عنوان های بسیار طولانی مایه میشود که مطلب شما به چهره کامل در گوگل ثبت نشود و میتواند روی ورودی های شما اثر منفی بگذارد.


2-عنوان شما باید پاسخ ان جستار باشد

ببینید باید جوری عنوان خویش را بنویسید که یا طرح سئوالی باشد که کاربر میپرسد یا پذیرش ان یعنی باید ماهیت ان به یکتا از شکل های بالا برگردد خیلی وقت برخی دوستان سئوال میکنند چرا وقتی ما یک مطلب میگذاریم که دقیقا همان عنوان است رتبه نمیگیریم ولی بعضی سایت با یک اشاره رتبه یک هستند به خاطر اینکه ان سایت های خیلی قدیمی و قدرتمند هستند و گوگل به عنوان ها و مطالب انها اهمیت زیادی میدهد بعد شما چه عنوان کوتاهی تمرکزی بگذارید چه عنوان تفضیلی ماهیتی باز هم انقدر برایش فرقی ندارد بعد کوشش کنید ماهیت عنوان شما بتواند شما را یک پاسخ دهنده معین کند.


3-مطالب و عنوان یکسان چگونه است

خیلی وقت بعضی از دوستان به عنوان تکراری سعی در کسب رتبه دارند مثلا یک مطلب میگذارند رتبه نمیاورد یکم ان را تغییر میدهند و مطلب جدید با همان موضوع پیمان میدهند تا رتبه بیاورند که بازهم اکثرا رتبه نمیاورند استفاده از عنوان های تکراری و خسته کننده تنها سایت در مقابل کاربر سایتی فقطبرای کسب رتبه نشانه میدهد و چه بسا خیلی این برای محبوبیت سایت پسندیده نباشد بعد بعید عنوان تکراری را خط بکشید.

عنوان سئو چیست

4-تمرکز موضوعی عنوان ها راز موفقیت

این بسیار مهم است سعی کنید عنوان های پیوسته با موضوع خود بنویسید چرا که گوگل بتواند ماهیت موضوع سایت را به راحتی بشناسد تا شما در سوژه خویش راحت تر رتبه بیاورید به کارگیری عنوان های جذاب اما پرت میتواند هم تمرکز موضوعی شما را زیاد بعید کند هم برای رتبه گرفتن مناسب نباشد چرا که عنوان باید با مطلب هم خوانی داشته باشد فکر کنید من اگر برای این مطلب عنوان چگونه بازدید کننده جذب کنید سودمند بود یا حتی رتبه میاورد پس سعی کنید تمرکز موضوعی و مطلبی خویش را در عنوان حفظ کنید نشانه ان را خودتان خواهید فهمید و زیاد مهم است.


5-استفاده از کاراکتر های در عنوان

استفاده از واژه ها انگلیسی یا اعدا یا هر کاراکتری زمانی میتواند در تعلیم سئو مفید باشد که یا مرتبط است و یا جذاب و میتواند کاربر را جذب کند مثلا برای جذب کاربر در سوژه ایجاد بک لینک عنوان 20 شیوه برپایی بک لینک میتواند هم جذاب باشد هم سودمند چرا که کاربر میتواند یک دید زیاد احسان از مطلب شما داشته باشد تا بنویسید طریق های ایجاد بک لینک یا نثلا برای آموزش سایت gtmetrix به کارگیری عنوان تعلیم سایت جی تی متریکس gtmetrix میتواند سودمند باشد چرا که بعضی افراد تعلیم سایت gtmetrix را جستجو میکنند و این مطلب میتواند به شما کمک کند و بازدید کننده را بهتر جذب کند.


6-عنوان کمک کننده رتبه

سایت های که مطالب انها کپی میشود با بیان منبع گاهی با خود عنوان در سایت کپی کننده قرار میگیرد که این خودش میتواند به عنوان یک سیگنال مناسب برای موتورهای جستجو باشد و به نوعی کمک به افزایش رتبه شما کند مشابه خیلی سایت های که فید خوان زیاد زیادی دارند با ذکر منبع و حتی لینک های داخلی و خویش بنده این تجربه را داشته ام و زیاد کمک خواهد کرد پس در انتخاب عنوان خوب زیاد دقت کنید و یکی باره سایر میگویند استفاده از واژه ها مثل چگونه و چیست و آِیا و به چه معناست و یا چطور میتواند به شما برای بهتر نشان دادن عنوان کمک کند من این روش را خودم آزمون کردم و بسیار مناسب بوده است و میتواند شما را زیاد کمک کند البته خیلی از موارد دیگر بود که در خیلی سایت های گفته شده است مانند استفاده از عنوان های جذاب که مثلا تخفیف یا ارزان و استفاده از این واژه ها در عنوان و یا به کارگیری عنوان های خودمانی که کاربر یک حس صمیمی با سایت برقرا کند که اغلب به بحث های روانشناسی برمیگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.