قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو وردپرس چیست ؟!

وردپرس یگانه از پرطرفدارترین سیستم های مدیریت درونمایه در دنیا هست . به دلیل اینکه هسته وردپرس بر اساس وبلاگ بوده به همین انگیزه سئوی وردپرس نسبت به دیگر سیستم ها راحت تر بوده و همچنین نتیجه گیری در آن سریع تر بوده و قدرت بسیار فوقانی در سئو دارد،وردپرس در ایران جزء دوست داشتنی ترین سیستم های مجانی هست

مخصوصا از سنه ۹۵ به بعد استقبال بیشتری قرارگرفت و همچنین سئوی وردپرس باره اهمیت پیمان گرفت


به همین انگیزه ما تصمیم گرفتیم در این بخش تعلیم رایگان سئو وردپرس پیمان بدیم ، سئو و بهینه سازی به این معناست که تکاپو هایی داشته باشیم روی درونمایه و ساختار سایت لغایت اینکه در نتایج گوگل افزایش رتبه داتشه باشیم و شدامد ارگانیک و رایگان گرفتن نماییم .


تعریف جدیدی از سئو (سئو از نگرش مارکتینگ)


در این ویدئو در مورد این صحبت کردم که سئو تنها به معنای افزایش بازدید یا کسب رتبه در فلان کلمه کلیدی نیست ! و باید نکاتی مثل مراجعت وجه هزینه رو هم مد نظر پیمان بدیم. توضیحات اغلب رو بهتره در ویدئو بالا ببینید .


چرا وبسایت وردپرسی من دربایستن به سئو دارد ؟!

چرا سئو وردپرس


اکثر شدامد در وب توسط توسط موتور های جستجو گوگل هدایت میشوند، گرچه رسانه های اجتماعی و دیگر روش های افزایش شدامد دیگری هم میتواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کنند. ولی گوگل شیوه اصلی برای اخذ شدامد کاربران اینترنت هست، گوگل بی نظیره ! چون شدامد هدفمندی رو برای شما میاره و به افرادی که تعقیب محصولات و خدمات شما هستند شما را توصیه میکند.


اگر موتور های جستجوی گوگل وبسایت شما را پیدا نکند یا محتوای شما را به پایگاه داده های شما اضافه نکند، باید بگم بدبختانه شوربختانه شما فرصت های غیر قابل باور را برای افزایش درآمد خود از دست دیتا این.


چرا گوگل نمیتواند وبسایت ورپرس من را بدون سئو ببیند ؟!

گوگل زیاد هوشمند هست اما هنوز دربایستن به کمک دارد، گوگل همواره کوشش میکند الی با الگوریتم های جدید بهترین نتایج را به کاربران خود پیشنهاد بدهد. با این حال شما باید با رعایت فاکتور هایی که گوگل تعیین کرده خود را در نتایج گوگل بالا بیاورید.


میتوانید در نوشتار دگرگونی ها جدید الگوریتم ۲۰۱۸ با پسینیان بروزرسانی ها آشنا شوید.


باید بدونین که سئو وردپرس اگر درست باشد میتواند هزاران نفر از بازدیدکنندگان شما را افزایش دهد، پروا کنید که حرکت اشتباه باعث میشود سایت شما پنالتی میشود و از نتایج گوگل محو میشود. علاوه بر تولید محتوای مناسب برای گوگل، سئو کمک میکند لغایت درونمایه در رتبه ای قرار بگیرد که جستجگو گران به راحتی آن را پیدا کنند .


آیا میتوانم خودم سئو را انجام دهم ؟!

دنیای گوگل کمی پیچیده هست اما اکثر مردم به راحتی میتوانند اصول اولیه را یادبگیرند. در آموزش ساده سئو وردپرس  حتی مقدار کمی از نزاکت میتواند موجب تفاوت بزرگی شود شما با همین تعلیم مجانی سئو وردپرس میتوانید بازدید قابل توجهی به سمت سایت خویش بفرستین ، بازهم اگر بیچارگی به مشاوره دارین میتوانید در بخش رایزن دیجیتال مارکتینگ یک برنامه و استراتژی برای سئوی خویش درسافت کنید و بر اساس برنامه پیش برین الی ترافیک پولساز و هدفمند اخذ کنید.


حتما باید نوشتار آموزش مجانی سئو وردپرس را تا منتهی بخوانم ؟!

اگر در باره بهبود شدامد وبسایت خویش جدی هستین و با گوگل آشنا نیستین حتما این مقاله را لغایت خاتمه بخوانید، ما سعی کردیم مطالب ابتدایی و کاربردی رو تماما در این نوشتار جمع آوری کنیم بعد الی خاتمه همراه ما باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.