قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 34

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با هدایای تبلیغاتی مشتریان خود را سوپرایز کنید

هدیه دادن و هدیه اخذ یکتا از جذاب‌ترین کارهایی است که هر انسانی می‌تواند با آن روبرو شود. مسلماً گرفتن هدیه برای همه‌ی ما خوشایند است. احد از استراتژی‌های کامیاب بازاریابی که بسیار مورد پروا قرار گرفته است، استفاده از محصولات تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی می‌باشد. بدین معنی که با انتخاب برخی محصولات کاربردی و پر پیرو و هدیه دادن آن به مشتریان می‌توان آن‌ها را به سوی خود جذب کرد.


هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که بیشتر با لوگو یا شعاری ویژه که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شود و بعنوان گرد از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد کاربرد قرار می‌گیرد. خرید محصولات تبلیغاتی در سراسر عالم معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، شناسایی هویت سازمانی و اسم بازرگانی باره کاربرد پیمان می‌گیرند. آن‌ها در ضمن بعنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و یا بعنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی به مشتریان دیتا می‌شود.


بهترین هدایا آن‌هایی خواهند بود که به خوبی پرتو می‌دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می‌شناسند. اصولاً هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت‌کننده را بر طرف نمایند، باره پیشباز پیمان خواهند گرفت.


یک هدیه‌ی پسندیده برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ی هدیه را به سوی کمپانی مفتوح گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی‌دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خویش می‌دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.


خرید هدایای تبلیغاتی پسندیده و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان بعنوان یک شیوه استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر پیمان دهد. شرکت‌ها بازخورد‌های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همش نسبت به اخذ هدایای تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.

از  ویژگی‌های اصلی خرید محصولات تبلیغاتی می‌توان به موارد پایین اشاره کرد:


هزینه‌ی کمابیش زیر نسبت به دیگر تبلیغات‌

خرید هدایای تبلیغاتی و استفاده از آن بعنوان یک طریق مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی اقلیت نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از آنگونه می‌توان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. فلذا علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها زیاد بالا می‌باشد.


ارزش درک آن‌ها بالا می‌باشد

 محصولات تبلیغاتی بعنوان یک هدیه به مشتریان داده می‌شود و مجانی هستند. اکثر ملت از دریافت محصولات مجانی بصورت هدیه دلشاد شده و می‌تواند برای آن‌ها ارزش زیادی داشته باشد. پاسخ‌های احساسی و رفتاری نسبت به اخذ چنین هدایایی به مراتب اغلب از هزینه‌ای است که برای هدیه شده است.


انعطاف‌پذیری در خرید کالا‌های تبلیغاتی

همانطور که بیان شد تنوع محصولات تبلیغاتی بسیار زیاد می‌باشد و همه‌ی شرکت‌ها می‌توانند با پروا به بودجه‌ی خود هدایای مناسبی را به شمار لازم جاسازی کنند و به مشتریان خود ارائه دهند. فلذا در خرید هدایای تبلیغاتی بی گمان بیچارگی به صرف هزینه‌های زیاد نیست.


آیا در جستجوی یک گذرگاه برای افزایش فروش، تشویق کارمندان یا هدیه دادن به مشتریان هستید و به دنبال ایده‌های تبلیغاتی جذاب می‌گردید؟


تقریباً هر چیزی را می‌توان با اسم یا لوگوی کمپانی نامگذاری کرد و بعنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان ارائه داد، ولی موارد رایج که بعنوان هدیه تبلیغاتی  خریداری می‌شوند عبارتند از: تی شرت، کلاه، جا کلیدی، پوستر، برچسب، خودکار، لیوان، دفتر یاد‌داشت، گونه ها کیف، ساعت، پد موس، فلش مموری، اسباب بازی و... . بزرگ‌ترین دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مربوط به آیتم‌های پوشیدنی است که بیش از 30٪ از کل این نوع از هدایا را برپایی می‌دهند. همچنین خرید محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط‌زیست همانند کالاهایی که از مواد بازیافت شده و منابع تجدید‌پذیر ساخته شده‌اند، افزایش چشمگیری را داشته‌ است.


یکی از ابزارهایی که کمپانی شما می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات خویش متعلق به کاربرد کند، کارت هدیه است. اخذ کارت هدیه برای هر فردی خوشایند است. فلذا استفاده از کارت هدیه بعنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند زیاد هوشمندانه باشد.


همانطور که بیان شد اکثر آیتم‌های تبلیغاتی کمابیش کوچک و ارزان هستند، ولی محصولاتی هم هستی دارند که قیمت بالایی دارند و بعنوان هدیه تبلیغاتی باره استفاده پیمان می‌گیرند. بعنوان نمونه اغلب شرکت‌ها در جشنواره‌ها، سمینارها و همایش‌های  مختلف، عموماً محصولات تبلیغاتی گران بها مثل عطر، کالاهای چرمی، نمونه ها الکترونیک و... را به کسان نامدار هدیه


می‌دهند. این شرکت‌ها معمولاً از افراد مشهور درخواست می‌کنند که اجازه‌ی عکس اخذ از آن‌ها را با هدیه‌ی رسیده بدهند و از این عکس‌ها برای اهداف تبلیغاتی بهره‌گیری می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.